כמה עולה בדק בית

מלאו טופס לקבלת הצעת מחיר

    אז כמה עולה בדק בית? מחיר הבדיקה לנכס אינו אחיד בדיוק כפי שמחירי הדירות בשוק אינם אחידים ומושפעים מגורמים שונים.

    המחיר לבדק בית מותאם כמובן לצרכי הדיירים, לסוג הנכס, לגודל הנכס וכמובן לבדיקה הייעודית אותה רוצים לבצע.

    ביצוע בדק בית לדירה בת ארבעה חדרים בבניין מגורים אינו זהה לביצוע בדק בית לבית פרטי בן 6 חדרים. בית פרטי יכול לכלול כמה מרפסות, כמה חדרי שירותים, שטח גדול יותר, גינה וכולי. בדיקה בבית פרטי תיערך זמן רב יותר מבדיקה בדירת מגורים, כמו גם עריכת הדו”ח עצמו, וברוב המקרים תכלול גם בדיקת רכיבים נוספים שלא תמיד קיימים בדירות שבבנייני מגורים.

    חשוב לציין שהבדיקה תתבצע באופן יסודי ומקצועי על ידינו בלי קשר לסוג הנכס הנבדק וזאת מאחר ואנו מאמינים במתן שירות הוגן, מקצועי ושווה לכלל קהל לקוחותינו.

    ישנם הבדלים בשוק ביקורת המבנים בעלות ביצוע בדק בית וזאת מאחר ופועלות חברות שונות ומגוונות בתחום. חשוב ואף כדאי לבצע “סקר שוק” קצר על מנת לקבל מושג כללי לגבי העלויות של הבדיקות השונות אך יחד עם זאת חשוב מאוד להבין מה תקבלו עבור התשלום ובאיזה איכות.
    במהלך סקר השוק שתבצעו תקבלו הצעות זולות יותר ויקרות יותר, ופעמים רבות הבדיקה והדו”ח שתקבלו לא יהיו שווים באיכותם וברמתם. לא כל חברה מבצעת בדיקות יסודיות, מקיפות ומעמיקות, ולא כל חברה מפיקה דו”חות איכותיים, מפורטים וויזואליים. בנוסף, אנשי המקצוע משתנים מחברה לחברה בהכשרתם ובניסיונם המקצועי. אנו בבדק בית 360 מעסיקים אך ורק מהנדסים הרשומים בפנקס המהנדסים והאדריכלים. כמו כן, אכפתיות הוא ערך עליון עבורנו ובבואנו לבצע בדיקה, נעשה זאת מתוך כוונה אמיתית ורצון כנה לסייע לרוכש הדירה לעמוד על זכויותיו במסגרת הרכישה.

    אתם מוזמנים להתרשם מדו”חות לדוגמה.
    לקבלת ייעוץ ראשוני והצעת מחיר השאירו את פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם.